Integrovaná kampaň – nefiremní
Integrovaná kampaň - firemní
Výroční zpráva – nefiremní
Výroční zpráva – firemní
Veřejně prospěšný spot – nefiremní
Sbírkový předmět a veřejně prospěšný merchandising
Cena české televize
Sbírkový projekt – nefiremní
Sbírkový projekt – firemní
Sbírkoví spojenci
Zaměstnanecká sbírka
Nejúspěšnější DMS projekt
Nadační fond Kapka naděje
3. místo
Kampaň měla za cíl informovat o problematice boje s onemocněními krvetvorby u dětí. Po vzoru NHL, kde jsou takové projekty již tradicí, oslovila Kapka naděje ke spolupráci společnost BPA sport marketing. V únoru 2020 se uskutečnila rozsáhlá akce napříč ligami, zapojil se i národní tým.
Logo "O Kapku lepší hokej" se objevilo na dresech národního týmu, na přilbách hokejistů extraligy, stužky s logem na svém oblečení nosili členové organizačních týmů nebo reportáři TV přenosů České televize. Někteří hráči navíc použili oranžové lemovací pásky na hokejkách nebo vyměnili tkaničky za oranžové. Cílem bylo informavat diváky, zapojit je formou prodeje sbírkové stužky nebo dražbou, ale také tváři kampaně - Janu Jakešovi, který prošel onkologickou léčbou a je aktivní hokejista - doslova "přihrát" hokejový zážitek. Ten si tak zatrénoval s národním týmem nabo vhazoval buly na extraligovém zápase Kladna za účasti Jaromíra Jágra.
Když vidíme v televizi na redaktorech, na hokejkách, trenérech nebo fanoušcích oranžové stužky, oranžové omotávky nebo logo projektu O kapku lepší hokej, jasně to svědčí o tom, že má hokejová komunita srdce na správném místě.