Integrovaná kampaň – nefiremní
Integrovaná kampaň - firemní
Výroční zpráva – nefiremní
Výroční zpráva – firemní
Veřejně prospěšný spot – nefiremní
Sbírkový předmět a veřejně prospěšný merchandising
Cena české televize
Sbírkový projekt – nefiremní
Sbírkový projekt – firemní
Sbírkoví spojenci
Zaměstnanecká sbírka
Nejúspěšnější DMS projekt
Nadace Via
2. místo
Již druhým rokem nadace Via spolupracuje s grafičkou Evou Chmelovou, jejíž rukopis (autorské ilustrace) dodává výroční zprávě originální ráz a zároveň respektuje vizuální identitu Nadace Via. Snahou je minimalizovat textový rozsah a graficky jednotlivé kapitoly oddělit, aby výroční zpráva byla i při svém rozsahu čtivá a přehledná. Letos měla nadace za hlavní motiv výroční zprávy plástev/včelstvo, jelikož jsou včely schopny, stejně jako lidé, vysoké míry spolupráce.