Integrovaná kampaň – nefiremní
Integrovaná kampaň - firemní
Výroční zpráva – nefiremní
Výroční zpráva – firemní
Veřejně prospěšný spot – nefiremní
Sbírkový předmět a veřejně prospěšný merchandising
Cena české televize
Sbírkový projekt – nefiremní
Sbírkový projekt – firemní
Sbírkoví spojenci
Zaměstnanecká sbírka
Nejúspěšnější DMS projekt
Post Bellum
3.místo
Hraný video-spot je součástí série tří spotů. Každý z nich je inspirovaný skutečným příběhem z Paměti národa. Tento spot je inspirovaný vyprávěním Stanislava Devátého - disidenta, člena VONS a mluvčího Charty 77. Motivem všech tří mini-příběhů je mlčení. Ve vypjatých situacích svého života museli hrdinové mlčet, aby si zachránili život. My však teď potřebujeme, aby promluvili a svůj příběh vyprávěli Paměti národa, veřejnosti.
Spot si klade za cíl upozornit na projekt Paměť národa a na možnost jej podpořit. Kampaní na sociálních sítích a pomocí spotu v ČT se snažil upozornit na Paměť národa i ty, kteří ji dosud neznají. A nebo nevědí, jak mohou tento projekt podpořit.