Integrovaná kampaň – nefiremní
Integrovaná kampaň - firemní
Výroční zpráva – nefiremní
Výroční zpráva – firemní
Veřejně prospěšný spot – nefiremní
Sbírkový předmět a veřejně prospěšný merchandising
Cena české televize
Sbírkový projekt – nefiremní
Sbírkový projekt – firemní
Sbírkoví spojenci
Zaměstnanecká sbírka
Nejúspěšnější DMS projekt
NROS
1. místo
Cílem sbírky je podpora znevýhodněných dětí, které právě v nouzovém stavu byly nejvíce zasaženy. Každoroční pořad pro Pomozte dětem na České televizi byl v rámci pandemie zrušen. Novou situací však vznikl zcela nový, úspěšný, online koncept benefičního pořadu s mnoha známými osobnostmi.
Podařilo se podpořit přes 40 projektů pro 5 tisíc dětí a vybralo se rekordních 9 288 306,- Kč a z toho 4 035 693,- Kč skrze 62 577 DMS.