Integrovaná kampaň – nefiremní
Integrovaná kampaň - firemní
Výroční zpráva – nefiremní
Výroční zpráva – firemní
Veřejně prospěšný spot – nefiremní
Sbírkový předmět a veřejně prospěšný merchandising
Cena české televize
Sbírkový projekt – nefiremní
Sbírkový projekt – firemní
Sbírkoví spojenci
Zaměstnanecká sbírka
Nejúspěšnější DMS projekt
Kaufland
2. místo
Jednalo se o akci, kdy po dobu od 18. listopadu do 1. prosince 2019 byli na všech 133 prodejnách Kaufland v České republice prodávány u pokladen samolepky na podporu lidí s handicapem. Jedna samolepka stála 30 Kč a za dobu trvání akce se podařilo vybrat 9 070 500 Kč. Cílem sbírky bylo podpořit veřejnou sbírku Světluška. Sbírka se koná i letos od 23.listopadu do 6. prosince 2020.
