OCENĚNÍ PRO VEŘEJNĚ PROSPĚŠNÉ PROJEKTY

Ceny Fóra Dárců | Spoleďż˝enskďż˝ odpovďż˝dnost firem 


Nadace Jedličkova ústavu
Integrovaná kampaň/NNO, 2.místo

Cílem kampaně bylo komunikovat projekt na pořízení vícemístného vozidla pro aktivní sportovce ze Sportovního clubu Jedličkova ústavu. Cílovou skupinou byli fanoušci českých fotbalových a hokejových klubů, kteří jsou známí vysokou loajalitou ke svým týmům. Cílili jsme právě na Ty fanoušky, kteří jsou ochotni pozitivně ohodnotit zapojení svého klubu do aktivity ve prospěch Nadace Jedličkova ústavu a aktivních sportovců s tělesným postižením, přispět na dobrý a transparentní projekt a současně tím získat dárek, který pro ně bude mít adekvátní hodnotu, kterou v podstatě určí sami. Všechny kluby fotbalové Synot ligy a hokejové Tipsport extraligy věnovaly svou největší symboliku klubové příslušnosti do charitativní aukce. Věnováním podepsaného dresu od členů týmu chtěli symbolicky podpořit sportovce, kteří se svému handicapu postavili aktivně. Ke spolupráci na komunikaci požádali především média, která se věnují sportu. Hlavními partnery aukce se staly televizní kanál ČT4 Sport a webový portál iSport.cz.


Pár dní před ukončením aukce se do propagace zapojilo také celostátní Rádio Impuls. Díky zapojení celostátních médií jsme měli jistotu, že budou osloveni fanoušci z celé republiky. Úvodní reportáž byla vysílána před zahájením aukce v hlavních sportovních zprávách na ČT1. Zkrácený spot byl vysílán v průběhu aukce vždy v době fotbalových a hokejových zápasů na ČT4 Sport. Jednotlivé kluby kromě věnování podepsaného dresu v průběhu aukce vyzvali své fanoušky na klubových webových stránkách a především fankluby přes sociální média Facebook a Twitter k podpoře a zapojení do aukce. Podpora aukce probíhala také články na webovém portálu iSport.cz. Naše nadace v posledních dnech spustila propagaci aukce přes Facebook.


Pro nás je nosnou hodnotou právě „smíření nesmiřitelných" ve prospěch dobré věci, která jednoduše má smysl. Běžně tvrdí soupeři a nakonec spojenci. Byli jsme rádi, že náš charitativní projekt zbořil hranice a ukázal, že mimo hřiště jsou sportovci solidární a schopní spolupracovat. Dalším hodnotným milníkem bylo také propojení jindy nesmiřitelných mediálních skupin jako ČT4 Sport a iSport.cz, kteří nakonec našli způsob, jak spolupracovat ve prospěch našeho projektu.

 

www