Výzva pro neziskové organizace: Speciální cena České televize
Speciální cena České televize
Cílem této Ceny je motivovat neziskové organizace, které se věnují veřejně prospěšným projektům, k vytvoření kreativní kampaně, která bude podporovat jejich aktuální téma, myšlenku a činnost. Důraz bude kladen i na celkový dopad a zásah kampaně.
Do této kategorie je možné přihlásit storyboardy, koncepty a scénáře televizní spotů charitativních a společensky prospěšných kampaní, které neziskové organizace připravují ke spuštění v roce 2024.
Patron projektu, kterým je Česká televize, vybere ty nejzajímavější návrhy. Hodnotící komise bude posuzovat námět a nápad spotu, kvalitu zpracování, míru prospěšnosti a edukativnosti a dopad celé spotové kampaně.
Vítězný spot odvysílá Česká televize v roce 2024. Součástí odměny pro vybranou neziskovou kampaň bude konzultace ze strany ČT, možnost účastnit se vzdělávacích workshopů a využití další redakční podpory dle charakteru kampaně.
Podrobnější podmínky přihlášení a technické specifikace videí se dozvíte zde.
Jako přílohu přikládejte podrobně zpracované scénáře se storyboardem a základní video spotu (stačí laicky ztvárněný nápad natočený na váš mobilní telefon). Přidejte plánovaný rozpočet na vytvoření spotu, autora scénáře a stručně vysvětlete, proč jste se vaše téma rozhodli zpracovat právě tímto způsobem (1800 znaků).
Do této kategorie se mohou hlásit výhradně neziskové organizace.
Veškeré podklady je třeba dodat v elektronické podobě do 20. 10. 2023.
Vítěz bude vyhlášen dne 28. listopadu 2023 na Dárcovském summitu.