Integrovaná kampaň – nefiremní
Integrovaná kampaň - firemní
Výroční zpráva – nefiremní
Výroční zpráva – firemní
Veřejně prospěšný spot – nefiremní
Sbírkový předmět a veřejně prospěšný merchandising
Cena české televize
Sbírkový projekt – nefiremní
Sbírkový projekt – firemní
Sbírkoví spojenci
Zaměstnanecká sbírka
Nejúspěšnější DMS projekt
IMPULS, nadační fond
1.místo
MaRS je celostátní sportovně charitativní kampaní v oblasti roztroušené sklerózy pro pacienty, jejich rodiny, fyzioterapeuty, lékaře, širokou veřejnost.
Cíl je podpora a aktivizace místních pacientských organizací. Nadační fond Impuls též poskytl nabídku předmětů za nákladové ceny. Zapojeným místům tím pomohl získat další finanční prostředky pro jejich terapeutické aktivity. Regiony obdržely 657triček, z toho 176ks a 60 lahví darem. Letos na 36 místech České republiky včetně Slovenska cvičilo, i přes blížící se pandemii CoV-19, 2069 účastníků.
